Lietošanas noteikumi
SIA “Radot ”, reģistrācijas nr. 40203499586, Gregora iela 6 – 40, Rīga, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Interneta veikalā izvietotie informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (tajā skaitā arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu), realitātē tās var atšķirties no informācijas materiālos redzamajām precēm Pircēja lietotās ierīces, iestatījumu vai citu parametru dēļ.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piegādes veidu un vietu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna.
Rūpīgi pārbaudiet ievadītos piegādes informācijas datus – Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja norādītās informācijas precizitāti un ticamību pasūtījuma noformēšanas un reģistrācijas formā.
Pirms pasūtījuma veikšanas, iepazīstieties un apstipriniet iepazīšanos ar Privātuma politiku un Interneta veikala Lietošanas noteikumiem.
Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
Uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, Pircējs saņem automātiski izveidotu e-pastu par veikto pasūtījumu un apmaksas detaļas. Automātiski izveidotais e-pasts tiek nosūtīts uz e-pastu, kuru Pircējs ir norādījis Pasūtījuma veikšanas brīdī.
Pasūtījums tiek pieņemts tālākai apstrādei tikai pēc maksājuma saņemšanas. Ja maksājums netiek saņemts 2 darba dienu laikā, pasūtījums tiek atcelts.
Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina AS SEB banka e-komercijas platforma:
- Baltijas valstu internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor, LHV, Šiauliu banku
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
- Apple Pay, Google Pay
Maksājumu drošību garantē SecureCode un VbV drošības risinājumi.
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei AS SEB banka.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
Piegādes noteikumi
- Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija
- Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: Omniva pakomātu
- Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 3-7 darba dienu laikā.
- Bezmaksas pašizvešana pieejama sekojošās Rīgas pilsētas daļās – Āgenskalns, Zasulauks, Dzirciems, Iļģuciems – iepriekš vienojoties par preces saņemšanas datumu, laiku un vietu, rakstot uz elina@burtojogu.lv
- Gadījumā, ja prece vairs nav pieejama vajadzīgajā daudzumā, tajā skaitā no Pārdevēja neatkarīgo iemeslu dēļ, Pārdevējam ir tiesības anulēt doto pozīciju Pircēja Pasūtījumā, informējot par to Pircēju, nosūtot paziņojumu uz e-pasta adresi, kuru Pircējs ir norādījis Pasūtījuma veikšanas brīdī un veicot naudas atmaksu nepiegādāto preču summas apmērā.
- Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Pircējam, tās nozaudēšanas attiecīgā piegādātāja darbinieku vainas dēļ piegādes brīdī, Pārdevējs atlīdzina Pircējam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no piegādātāja dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.
- Pārdevējs nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Pārdevēja saprātīgas kontroles.
Pasūtījuma izmaiņas – atcelšana, preces apmaiņa vai atgriešana
Lai atceltu pasūtījumu vai veiktu izmaiņas jau izdarītā pasūtījumā, Pircējam ir jāsazinās ar SIA “Radot”, izmantojot e-pastu elina@burtojogu.lv (atbilde tiek sniegta 24h laikā) vai tālr. +371 29373481 (darba dienās 9.00-17.00, GMT+2).
Pircējam ir tiesības veikt preču apmaiņu, ja piegādātajai precei konstatēti defekti. Lai vienotos par preču apmaiņu, rakstiet uz augstāk minēto e-pasta adresi.
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, neminot iemeslu. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Pircēja preci, ja prece netika atgriezta oriģinālā iesaiņojumā, iesaiņojums ir bojāts vai precei ir manāmas nelielas lietošanas pēdas, piemēram, skrāpējumi un līdzīgi defekti.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: ( ievietojiet saiti uz atteikuma veidlapu) nosūtot to uz e-pasta adresi: elina@burtojogu.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu.
Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
Intelektuālais īpašums un autortiesības
Pārdevēja īpašums tiek aizsargāts Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Visas interneta veikalā publicētās tekstuālās informācijas un grafisko attēlu kopēšana, pilnīga vai daļēja publicēšana, reproducēšana, nodošana vai glabāšana, pārveidošana vai papildināšana komerciālos nolūkos ir aizliegta, ja vien autortiesību vai intelektuālo īpašumtiesību turētājs nav devis piekrišanu šādai darbībai.
Interneta veikala saturu ir atļauts citēt, saskaņā ar spēkā esošajiem autortiesības regulējošiem tiesību aktiem. Ja saturs tiek citēts, jānorāda tā avots.
Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas datus piegādes pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Vairāk par personas datu apstrādi lasiet mūsu Privātuma politikā.
Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.